Splošni pogoji

POGOJI UPORABE IN POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE POCENI DARILA.SI

Pogoji poslovanja spletne trgovine pocenidarila.si so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (skupaj s priporočili GZS).

Naprošamo vas, da navedene pogoje uporabe in poslovanja spletne trgovine preberete pred pričetkom spletnega nakupovanja. Z opravljenim nakupom potrjujete, da se z pogoji uporabe in poslovanja spletne trgovine strinjate.


Osnovni podatki o podjetju:

Ponudnik: TEX.IDEA d.o.o., Kostanjeviška cesta 51, 5000 Nova Gorica
Matična številka: 8000174
ID za DDV: SI52743845
TRR: SI56 0400 1005 0496 734
Podjetje Tex.idea d.o.o. je vpisano v sodnem registru pri Okrožnem sodišču v Novi Gorici št. Srg. vpisa 2017/23628.
Telefon: 040-235-841
E-mail: tex.idea.info@gmail.com
Direktor: Darija Mavrič


Prijava in vrste uporabnikov

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.pocenidarila.si, poslovni odnos med ponudnikom in kupcem ter pravice kupcev.
Z registracijo v spletni trgovini postanete član spletne trgovine pocenidarila.si.
Pravico do nakupa v spletni trgovini Poceni darila.si imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, katero je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, to lahko stori v svojem uporabniškem profilu.


Informacije

Po veljavni zakonodaji se ponudnik zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:
* identiteto podjetja z imenom, sedežem in številko registra podjetja
* kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
* bistveno značilnost blaga in/ali storitev vključno z garancijo in poprodajno storitvijo
* dostopnost artiklov
* pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj ter rok dostave)
* vse cene so jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
* način plačila in dostave
* časovna veljavnost ponudbe
* rok v katerem lahko kupec odstopi od pogodbe, pogoji za odstop ter strošek kupca v primeru odstopa od pogodbe
* pojasnila postopka o pritožbi s podatki o kontaktni osebi


Postopek nakupa

Kupec izbran izdelek potrdi z gumbom Oddaj naročilo in s tem odda naročilo. Spletna trgovina mu za tem pošlje elektronsko sporočilo z podatki: številka naročila, izdelek, cena, količina, podatki kupca, itd. V primeru, da bo kupec plačal s PayPal ali po povzetju mu bo ponudnik poslal kupljene izdelke v roku 5 (petih) delovnih dneh po potrditvi naročila s strani ponudnika. Izdelke, katere kupec plača po predračunu pa mu bo ponudnik poslal v roku 5 (petih) delovnih dni od prejema plačila na TRR ponudnika.


Cene

Vse cene so izražene v Evrih in vsebujejo DDV, razen če je posebej drugače navedeno. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik z elektronskim sporočilom potrdi kupcu, da je naročilo potrjeno.
Ponudnik pošiljki odpremljenih naročenih izdelkov priloži račun.

Plačilo

Kupec lahko naročene izdelke plača na sledeče načine:
– s kartico, PayPal
– po predračunu
– po povzetju

V primeru plačila po predračunu mora le ta biti v celoti poravnan v navedenem roku na predračunu, v nasprotnem primeru ponudnik smatra, da je naročilo stornirano, kar pomeni neizdobavo prvotno naročenega blaga. V primeru dobave blaga in plačila po povzetju se vrednost kupnine poveča za provizijo, ki velja po ceniku dostavne službe za gotovinski odkup in znaša 0,50 eur za en gotovinski odkup.

Dobavni rok in dostava

Potrudili se bomo, da vam bomo naročene izdelke dostavili čimhitreje. V kolikor bo mogoče bomo naročila oddana do 13,00 ure odpremili še isti delovni dan.

V kolikor to ne bo mogoče pa so roki odpreme sledeči:
* v primeru plačila po povzetju v roku 1 do 5 delovnih dni za izdelke na zalogi. V kolikor izbran izdelek ni na zalogi vas po elektronski pošti ali telefonu obvestimo o možnosti dobave.
* v primeru plačila po predračunu je odprema naročenih izdelkov v roku 1 do 5 delovnih dni od prejema plačila na naš TRR. V kolikor izbran izdelek ni na zalogi vas po elektronski pošti ali telefonu obvestimo o možnosti dobave.

Izdelke dostavimo z dostavno službo GLS. V kolikor vas ob dostavi izdelkov ni doma, vam dostavna služba pusti obvestilo.
V primeru, da se izdelek vrne ponudniku ali v primeru menjave blaga, strošek te dostave ne povrnemo. V kolikor pa se blago vrne zaradi upravičene reklamacije, strošek tovrstnega vračila povrnemo.

V primeru, da izdelka v trenutku naročila ni na zalogi, kupca o tem obvestimo v roku 1 – 5 delovnih dni in vam predlagamo alternativni izdelek oziroma obvestimo o možnosti dobave izbranega izdelka.

Kupec ob oddaji naročila določi naslov za dostavo, ki je za ponudnika zavezujoč. Ponudnik bo kupcu nudil vse potrebne informacije glede morebitnega odstopa in tudi naslova glede morebitne pritožbe, garancij in servisa (velja tudi po zaključku pogodbe).

Odstop od nakupa in vračilo izdelka

Kupec ima pravico, da nas v skladu z veljavno zakonodajo Zakona o varstvu potrošnikov v roku 14 (štirinajstih) dni od prevzemu naročenega izdelka ali izdelkov obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nedvoumno izjavo o tem nam mora poslati na elektronski naslov info@pocenidarila.si.

Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pri vračilu izdelkov, skladno z določbami omenjenega zakona nima potrošnik nobenega dodatnega stroška, razen stroška neposrednega vračila blaga. Pred odločitvijo, da potrošnik odstopa od nakupa sme opraviti ogled oziroma preizkus izdelka samo v obsegu, ki je nujno potreben za ugotavljanje dejanskega stanja. Izdelka potrošnik ne sme uporabljati do odstopa od nakupa. Za uporabo blaga se šteje vsakršno preizkušanje in druga raba, ki odstopa od navedenega, kar pomeni, potrošniško odgovornost za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to zmanjšanje posledica ravnanja katero ni nujno potrebno za ugotavljanje lastnosti, delovanja blaga ali narave blaga. Prejeti izdelek mora potrošnik vrniti nepoškodovan. Sporočilo o odstopu se šteje za pravočasno, če je izdelek oddan v roku. Skupaj z izdelkom mora potrošnik vrniti račun in pripadajočo dokumentacijo. V primeru vračila vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu vašega sporočila o odstopu od pogodbe.

Kupec oziroma potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe oziroma do vračila izdelkov v primeru, katerih predmet pogodbe je izdelek, ki je bil izdelan po meri oziroma po natančnih navodilih potrošnika ali je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam in ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo.

Naslov za vračilo izdelkov: Tex.idea d.o.o., Kostanjeviška cesta 51, 5000 Nova Gorica

Stroški dostave

Slovenija
– za nakupe v vrednosti 49,90 eur ali več je dostava brezplačna
– za nakupe v vrednosti do 49,90 eur je strošek dostave 3,78 eur

Arhiviranje

Pogodba med ponudnikom in kupcem je shranjena pri podjetju Tex.idea d.o.o., Kostanjeviška cesta 51, 5000 Nova Gorica, katera upravlja spletno trgovino pocenidarila.si.

Reklamna sporočila

Reklamna elektronska sporočila ponudnika morajo vsebovati naslednje bistvene sestavine:
* jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
– pošiljatelj mora biti jasno razviden
– različne promocije, akcije in tržne tehnike morajo biti označene kot takšne. Jasno morajo biti določeni pogoji udeležbe v njih
– željo uporabnika oziroma kupca, da ne želi prejemati reklamnih sporočil je potrebno upoštevati

Reklamacije

Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačni izdelek, napačno barvo, količino ali pa če izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko izdelek reklamira v 8 (osmih) dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

V primeru, da se reklamirani izdelek prekomerno skrči, ni barvno obstojen, se obarva ali deformira, ga v postopku reklamacije sprejmemo, izdamo reklamacijski zapisnik in ga pošljemo v analizo ustrezni pooblaščeni instituciji. Če strokovne osebe pooblaščene institucije (laboratorija) ugotovijo napako zaradi nepravilnega vzdrževanja (na primer pranje pri nepredpisani previsoki temperaturi) stroške analize plača kupec po veljavnem ceniku. Če pa se ugotovi, da je reklamacija posledica napake v blagu plača stroške analize ponudnik oziroma prodajalec. Zaradi tega priporočamo, da kupec vedno pregleda priloženo deklaracijo o pravilnem vzdrževanju izdelka.

V primeru, da je reklamacija upravičena izdelek zamenja za enakega, lahko pa ga po dogovoru zamenjamo tudi za katerega drugega iz ponudbe. Kupec pa se lahko tudi odloči, da mu kupnino vrnemo na njegov račun.

V primeru neupravičene reklamacije kupcu vrnemo izdelek in mu zaračunamo stroške vračila.

Definicija stvarnih napak, kdaj ima izdelek stvarno napako:
– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za njegov promet
– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo za katero jo potrošnik kupuje in je bila prodajalcu znana
– če izdelek nima lastnosti, ki so bile izrecno dogovorjene in predpisane
– če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem

Ustreznost izdelka se preverja z drugim brezhibnim izdelkom enake vrste in z izjavo proizvajalca ter navedbami na samem artiklu.
Potrošnik lahko uveljavi svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika z zakonom določenim rokom.
Potrošnik, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki ima pravico da:
– ponudnik odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim blagom ali
– vrne plačani znesek.

Potrošnik mora ponudnika o morebitni stvarni napaki obvestiti v zakonsko določenem roku. Stvarna napaka mora biti natančno opisana. Potrošnik mora tudi ponudniku omogočiti pregled izdelka. Zakon o varstvu potrošnikov še dodatno opredeljuje pravico do uveljavitve stvarne napake. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj. Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov Tex.idea d.o.o., Kostanjeviška cesta 51, 5000 Nova Gorica.

Vrnjeno blago mora biti čisto, nepoškodovano, brez madežev in v nepoškodovani originalni embalaži, sicer ga ponudnik ni dolžan sprejeti. Vračila izdelkov se vršijo s Pošto Slovenije. Vračilo izdelka je potrebno predhodno najaviti na e-mail____ ali na telefon 040-235-841. Poslali vam bomo reklamacijski zapisnik, za katerega je potrebno, da ga v celoti izpolnite, saj je bistven za reševanje reklamacije.

Sklenitev pogodbe, naročilo, obveznost plačila

Pogodba o nakupu je sklenjena, ko potrošnik opravi nakup na spletni strani www.pocenidarila.si in ko od ponudnika prejme elektronsko potrdilo na njegov elektronski naslov.
Ponudnik bo potrošniku ob nakupu izdelka zagotovil naslednje informacije:
– ime in naslov podjetja
– kontaktne naslove za hitro in učinkovito komunikacijo
– ključne lastnosti blaga
– informacije o dobavi in izdobavljivosti izdelkov
– jasno označene cene

Nakupna pogodba je shranjena pri ponudniku in jo lahko potrošnik prejme na svojo pisno zahtevo. Pisno zahtevo pošljite na naslov: Tex.idea d.o.o., Kostanjeviška cesta 51, 5000 Nova Gorica.

Prevzem naročene pošiljke

Po obdelavi naročila, le to oddamo GLS kurirju, o čemer je potrošnik obveščen na elektronski naslov, ki ga vnese ob potrditvi naročila. V kolikor GLS kurir ne more vročiti paketa, vas bo kurir kontaktiral na vaš mobilni telefon za dostavo naslednji dan ali pa za dostavo na vašo željeno lokacijo.

Pritožbe in spori

Izjavljamo, da kot ponudniki spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Zato se bo ponudnik po svojih močeh trudil vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Vse pritožbe in spori imajo prioriteto, da se rešijo na prijateljski način, zavedajoč se stroškov, ki nastanejo v primeru sodnega reševanja, še posebej v primerjavi z relativno nizko višino spora.
V primeru kakršnihkoli težav ali pritožb se lahko kupec kadarkoli poveže s ponudnikom telefonsko na številko 040-235-841, po elektronski pošti na naslov info@pocenidarila.si ali pisno na sedež ponudnika Tex.idea d.o.o., Kostanjeviška cesta 51, 5000 Nova Gorica s pripisom pritožba. Ponudnik bo najkasneje v roku 5 delovnih dni kupcu potrdil prejem pritožbe in ga vseskozi obveščal o poteku in dolžini postopka.

Podjetje Tex.idea d.o.o. spoštuje vso veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prijateljski način razreševanja pritožb in sporov ima pri tem vso prioriteto.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik Tex.idea d.o.o., Kostanjeviška cesta 51, 5000 Nova Gorica, kot upravljalec osebnih podatkov vse poslane podatke s strani potrošnika in tudi podatke o vsebini nakupov zbira in obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Ponudnik se ob tem zavezuje, da bo vaše osebne podatke in podatke zbrane ob oddaji naročila varoval v skladu z ZVOP-1 in jih ne bo posredoval tretjim osebam. Uporabljal jih bo izključno za izpolnitev naročila, izstavitev računa in dostave blaga.

Podjetje za potrebe poslovanja spletne trgovine pocenidarila.si, ki deluje na spletni strani www.pocenidarila.si zbira naslednje podatke uporabnikov:
– ime in priimek, naslov in kraj bivanja
– naslov potreben za pošiljanje naročenega blaga
– naslov elektronske pošte
– geslo (v kolikor obstaja)
– vse ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v spletno trgovino ali ki kasneje nastanejo ob komuniciranju uporabnika in ponudnika

Ponudnik lahko podatke potrošnikov uporabi tudi za namene internih tržnih raziskav in za obveščanje potrošnikov o novostih in akcijah v spletni trgovini podjetja Tex.idea d.o.o., Kostanjeviška cesta 51, 5000 Nova Gorica.

Z uporabo spletne trgovine potrošnik soglaša z načini uporabe podatkov, ki so opisani.

Splošno

Vsa objavljena vsebina, avtorska dela, besedila, članki, grafika, slikovno gradivo so last podjetja Tex.idea d.o.o. Nova Gorica. Kopiranje, citiranje, uporaba slikovnega gradiva ali posnemanje je prepovedano brez izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Tex.idea d.o.o. Nova Gorica.